Przejdź do głównej zawartości
Dobry wieczór,wszystkim! Przepraszam,że dopiero teraz piszę,ale źle się czułam i miałam napięty dzień wypełnionymi obowiązkami szkolnymi i nie tylko.Dzisiaj podsunę pomysł na dobre i szybkie śniadanie.Oto chia pudding z borówkami i truskawkami.Można podać też z owocami lasu typu jeżyny i na dodatek do dekoracji listki mięty.Co kto woli :D.
A tu macie fotkę mojego pysznego karpia z wieloma warzywami do wyboru.Pierwszy raz jadłam karpia w ten sposów,ale jaki on soczysty..Lepszy niż nad morzem,lecz smażone karpie nigdy nie zastąpią żadnego innego sposobu na tą rybę.Ale warto robić ryby pieczone,bo proste w robocie i doprawieniu.Krótko je się piecze (dałam na 35 minut w 180 stopniach z termoobiegiem).Jest świetne!
No i finalne zdjęcie do popisu moich wyższych umiejętności 
 - jajka w koszulkach.Tak..Pierwszy raz je robiłam tak jak należy,kiedyś to uff,szkoda gadać haha.Tyle,że dziś jedno z gotowych jaj zaczęło na szpatułce wylewać żółtko,a drugie - całkiem spoko.Może ta fotografia nie jest najlepszych lotów,ale przede wszystkim liczą się chęci gotowania.A TO JEST NAJWAŻNIEJSZE! Here you are :P
So,życzę wam dobranoc i pogody ducha na potem !Przecież w końcu mamy wiosnę pełni życia,rozkwitu piękna na nowo!A wy,widzieliście już pierwsze oznaki wiosny?
Sintr

Komentarze